Wednesday, September 30, 2009

Sedey + Windu = Gumbira


Salam semua... dah 2 weeks raye berlalu.. bnyak kenangan mnis n ahit aku lalui mse raye taun nie.. mmg bnyk bg aku kesan yang mendalam r... adooiiii... pahit nye mber2 sekolah lme aku xdtg pun umah aku tok rye...umah mber len g... hmm xpe r msing2 dh byk wet mne nk ingat aku.. aku pe de jz owang miskin je.. xpe r... xlame g aku dh nk abis prtkal kat JPA nie... gler windu kat mber2 kat cnie...

aku dapat tawaran keje kat TV3 kat dprtment mngemant event... aku jd head of managment event... pas abis aku prtkal nie xde r aku dok umah goyang kaki.. xbest badan pun makin besa.. hehehehe... klau keje dapat gak income ckit.. leh blnje aweks yang rapat ngan aku.. hehehehe... MYLOVE jgn marah taw... orang jahat mcm sy nie mmg byk aweks... tapi awk tetap kat ati sy taw.. hehehehe...

windu lak kat famly aku n MYLOVE maklum r dh lme xjmp msing2 sibuk ngan keje...klau korang nk taw MYLOVE sy nie MPP UNiSEL taw... rjin taw dia nie.. ssh nk dpat awek mcm beliau... dalam bz2 dia xpernah miss cntack sy taw... sya syg awk sgt2... korang jgn jelez lak...

bln nie aku de event lak kat UNiSEL... event silat gayong yang mne mybe Sultan Selangor akn trun... ramai anak2 gayong akn de mse 2... aku wat demo ngan mber aku mybe men senjata... xtaw senjata pe pisau or tongkat panjang...hope aku wat yg terbek r... mse mnyambut 10 taun UNiSEL aku wat demo silat depan MB selangor... dia puji beb kat aku n silat gayong UNiSEL maklum r ank buah SAWA... hehehehe... klau nk taw spe SAWA meh join silat gayong Malaysia UNiSEl BJ...

keje bnyak nie nk kne wat... t aku smbung g ek... aku tlis nie mase boss xde.. hehehehe... Have A Nice Day All My Frienz...

3 comments:

  1. salam...
    Ehem.... tetibe sakit tekak lak pas bce post ni.... xtau la npe... sbb perenggan no 2 kot...
    Maaf tau sbb lately ni sbuk cket/// maybe smpai abes bulan 10.... =( SAYA MINTA MAAP PENUNGGU GUA.. uhuk3...
    nanti pas ni awk lak y sbuk.. maklum la da kje kat TV3.. dikelilingi aweks2 lg... ehem... (sakit lg... apsal ek...?)
    ape2 pon awk wat... yang penting jaga kshatan n y penting ingat slalu kt family... kalu leh sy skali la... hu4...
    orait... salam maju jaya.. ASSALAMUALAIKOM...

    ReplyDelete
  2. time kase ek cyg... sy sentiase ingat kat awk lor.. awk kata sy penggu gua ek...nk kne nie...
    pape pun time kase ek cik yana... syg awk slalu...

    ReplyDelete
  3. cik yana...xgf sy yg f6 yang sy citer 2 marah2 saya..awk g bc blog dia..nie blog dia m3 ChacHA..dia xtlis nme sy tp..hmmm...mcm mne nak wat ek owang mcm nie...

    ReplyDelete