Monday, October 12, 2009

Citer Satu Malam....

salam smue... ari nie aku rase de smthing nak bgtaw korang smue... bkn pe klau aku citer yg up2 t de lak owang xske.. kata klau aku citer msti nk up2 r nyampah r pe r... ske ati r korang nk ckp pe nie blog aku n aku xpkul korang... kadang2 manusia nie ble dh sonok n hepy sampai xsedar pe yang dia wat... kadang2 pe yang aku ckp pe yang aku citer kat mber2 d'orang kata aku poyo r pe r padahal bnde yang btol.. ish.ish.. ske ati korang lor nk cye ke x... menipu nie dosa taw... aku blajar Agama taw bkn aku xblajar...

aku plik r ngan sesetengah manusia nie ble depan sokong aku bagai nk rak ble belakang kutuk aku mcm2 kata poyo r blagak r pe r... xpham aku... owang mcm nie ptt ke kte pkul beliau smpai mati xkre beliau nie lelaki or pompuan... pe pndapat smue mber2 unisel n mber sekolah lme aku..jap..de ke mber sklah lme aku???? de kot... kadang2 trase pun de gak... aku pun de prasaan gak.. hurm..

tue stu hal... nie lg stu hal aku nk citer nie wat korang sedar dri ckit n blajar ucap time kase kat owang... de r stu malam 2 xclap aku ari sabtu kot... aku kuar ngan mber aku nk g minum dalam kol 11 malam kat kedai mamak kat puchong nie... blik dari mnum kteowang g 7E... kat sblah 7E de padang aku nmpak de sorang pompuan n 3 lelaki... aku ngan mber aku nie mcm xsdap ati je kan... pe ke jadahnye kol 1 pompuan ngan 3 lelaki kat c 2... glap plak 2 kat tempat 2... aku pun g r ngan mber aku nie mne r taw d'orang tgh beromen ke... ble g dekat je aku terkejut ble 2 lelaki sedang acu pisau kat sorang lelaki n pompuan tersebut... pe g aku ngan mber aku g r tlong d'orang... rupenye d'orang nk rompak lelaki n pompuan tersebut... bergelut2 ngan perompak tersebut pastu sorang dapat lepas lg sorang aku dapat tngkap n bw g balai... rpe2 nye pompuan n sorang lelaki nie d'orang kapel... bengong punye jantan 2 bawa anak dara owang tgah2 malam...

dah tlong d'orang nie lelaki 2 bkn nk ucap time kase pastu marah2 kteowang sbb sentuh awek beliau siap maki2 g... bodo... pe lagi kan kteowang pun xde segan silu trus pkul 4 5 liang lelaki tersebut tanpa belas kesian.. sial punye jantan 2... bg dia pengajaran ckit suh hormat owang... bajet awek dia lawo r... gampang punye owang... eeee gram lak aku... klau aku taw xde aku nk tlog.. biar je beliau mampos kering kat c 2...

citer nie aku nk kongsi ngan korang bkn nk untuk up2 kan dri aku bg sesetengah pihak yg kata aku begitu... betape penting kita perlu hormat stu sme len... xrugi n tak jatuhkan maruah korang pun klau korang wat mcm 2... bkn pe klau kte xhormat owang pastu mke 2 talam lme2 owang benci n nyampah taw... so pk2 r ek...

Wasalam.....