Monday, September 7, 2009

Sakit.... Bulan Pose.....


salam...tergerak plak ati aku nk tlis smthing kat blog nie... dalam bulan pose nie bnyk dugaan aku yang xdpt aku lpe n kenangan dalam idup aku nie... tp dugaan tersebut aku tempoh ngan redho n tabah walaupun menerima ngan perit...

xclap aku pada pose ke 10 aku terkanda kat ofice coz kat ptrajaya ujan lebat..dh r aku blik nek moto... aku grak blik dr tempat keje dalm kol 7.15 sampai umah dalam kol 7.40... sampai2 aku trus berbuke... mse aku blik 2 ujan g n nsib bek aku tak xcident ngan trela klau xaku dh jd arwah dh... ari nie aku malang g sbb mnyak moto aku abs mse aku nk g keje so aku tersadai r kat tgh jalan... pe lg aku tolak r..nsb bek de sorang hamba allah nie tlong aku tunda moto aku smpai kat petronas ptrajaya... peeee perit beb...

pastu dalam bulan pose nie gak xgf aku N**** bkn nme sbnar telah memarahi aku xtntu psal mcm owang gler sbb aku kutuk dia kat blog nie... pada hal aku xde pun nk aib kan dia... xde pun nme dia kat blog aku nie... klau aku bwa kat mahkamah gerenti aku mng penye tp aku mls je... aku pun taw jge maruah owang.. bkn mak bapak aku xajar hormati owang... tp mak bapak aku xajar aku skitkan ati owang yg kte syg... tah r mcm bodo lak ble aku ckp ngan dia aku nk bek ngan dia sdngkan dia ego xnk kwn ngan aku g... mybe salah aku kot sbb wat jahat... mklum r dia 2 pompuan yg bek kat dunia nie...pape pun aku sntiase doakan dia bhgia n sntiase mju dlm idup walaupun dia benci aku skrng...

bln pose nie gak xgf aku mse kat unisel mrh2 aku n benci kat aku sbb de pompuan len... WHAT THE FUCK.... aku xphm r pe mslah beliau... dia de llki len xpe ble aku de pompuan len dia mrah aku n ckp aku bkn2 n ktuk aku n pompuan yang bersama aku skrg... pning n xphm aku... dia msh syg kan aku g ke???? tp dia dh de llki len... aku pun dh syg kat pompuan yg bersama ngan aku skrg... nk lempang t di cop dayus lak... hemmmmmmm.... tah r xphm aku ngan pompuan nie pas sorang2 xde yg elok.. aku arap pompuan yg aku knl skrg nie pandai jge ati aku n sayang aku smpai aku mati... aku nk dia jd tman hidup aku... klau dia bce blog aku nie jz nk say sy syg awk sgt2....YANA...

xtaw nk tlis pe g dh.. bnyk lak sdey dlm bln pose yang menimpa aku nie... hmmmm......

3 comments:

  1. salam...
    Nwy Thankx cz wishing my birthday...
    Berkaitan dengan dugaan yang menimpa saudara saya sebagai rakan seperjuangan amat bersimpati dan terharu...

    apa yang mampu saya katakan adalah, bergembiralah dengan dugaan yang menimpa..Jangan sesekali mengeluh kerana ALLAH dekat dan hampir dengan anda dan mengingati anda...

    Bersyukurlah anda kerana diingatiNYA...

    salam pautan blog dr..
    shahimi
    President,
    Jimbit Corp.,
    UNiSEL....

    ReplyDelete
  2. Sy sntiase bersyukur pe Allah beri dari segi rezeki mahu pun dugaan yang sy trime..pape pun thnks ek kpda presiden jimbit merangkap sahabat karib sy kerana byk memberi semangat n nasihat kepada sy...
    semoge persahabatan kte nie kekal smpai ble2 k...InsyAllah....

    ReplyDelete
  3. askum...

    Betol ape yang Shahimi kata 2...

    Btuah sbenarnya bila kte dtimpa ksusahan... Tandanya ade yang lebih ingat n menyayangi kita...
    Mungkin Dia terlalu rindu kat aliff sbb tu Dia bg byk dugaan kat aliff... terutama dbulan yang byk rahmat ni..

    cuma kita yang hanya skadar hamba ni selalu lupa kepadaNya. Lg 1 ade rahmat dsebalik ape y blaku. cuma kdg2 kita y xperasan...

    cume jgnla kita ulang ape je ksilapan lepas...

    Yana kata dia pon syg kat awk... rindu kat awak juga... dia minta awak jaga diri 2... keje pon keje juga,..

    ReplyDelete

Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Pulau Pinang

Komuniti Gabungan Anak-Anak Gayong SeMalaysia