Wednesday, August 12, 2009

MTS JULAI 2009/2010





2 OGOS 2009. Tarikh y sepatutnya pendaftaran bg semua FESI2..... Well.... Aku kan The Boss.. Ooppsss peringatan, bukan SIVAJI THE BOSS ek.. Otai la katakan..... Aku datang lambat time 2.... sampai2 je ngn muka penat coz drive dari Perak, tau2 meeting da abes.... Haa,.... Perot y kelaparan aku isi dulu... 1st thing first... Pas perot kenyang, hati lak panas... Leh lak aku y boleh d kategorikan selaku V.I.P tp xdapat rumah...? Ape kes..... Huh... Tpaksela setinggan kat umah JAMAL..... Pas kemas2 aku pon tido dgn penoh kepenatan...

Sok paginye pas sarapan y xseberapa nk sedap 2, dlm pukul 9, ktorang pon btolak kat Lembah Azween, Kuala Langat.. Dalam 2 jam pjalanan, maka tibalah beta kt destinasi.... Pinggang da sakit, sampai je kami sume menjamu selera sekali ngn Fesi dari Shah Alam.... Kepoyoran y dtunjukkan oleh mereka agak menyakitkan ati jugak la.... Xpe.. Papeon y penting BJ Fesi still the BEST..... aitcheah...

Cam bese la.... Ble da progrm cm ni konform BORING..... byk gle ceramah.. Petang tu lg la BES, ade la aktiviti Treasure Hunt... Da cari2 barang leh lak last check point bg ktorang mkan TELUR MENTAH + SARDIN... Pergh.... naik muntah sekor2... hu4,,... Aku dengan gagahnya pon suap kan 4 sudu dlm mulut.... Tuhan je la tahu... Series xleh lupa.... taubat nk makan lg... Sok petang, pas amek gambar sume Jimbet2 y ada, ktorang btolak balik... Haaah... Lega...

Abes cter Induksi..... sampai kat bahan utama.... MTS... Cm bese la.... Aku y smemangnya berbakat, skali lg HEAD OF TECHNICAL BUREAU... Well.... Abg da ckp.. Start da tugas sbnar aku... Ha.... Terbaek la Sem ni..... 1st time aku handle teknikal ade 2 bunga...... cun2 lak 2... Bukan ape... Pembakar semngat.... Atleast ringan gak tugas aku dlm hal report2 ni....

Prepare week jalan cm bes gak la.... xbyk prob... Pas tu start Oriantasi ble student daftar.... Agak pelik gak la cos Sem panjang student 594 je...... Rekod seh...!!! Tp still ada gak la ikan2..... Hu4... Jual minyak lg la.... Haha...

Tpi ade gak hal2 y bikin aku ni panas.... lg2 Biro AKTIVITI... Aku da pesan anta Chek List awal2 kat aku.... Ingat Pembangunan 2 abah aku punye ke...? mana aku nk amek barang kalau lambat....? Lg 1, aku da provide Walkie talkie pon xreti nk gune... Naik bisu aku rojer pon xjwb... haa....... kena la time post moterm.... Aku sembur sket je tu... kang aku bukak silat kang... Ngan Protokol pon kene... DEGIL SANGAT... Amek skali....

Pas tu part y paling bes time pendaftaran SENIOR.... residen da msuk dewan.. Then kecoh sbb student kne reject dok dlm hostel y bes dorang anta student kat KOTA PUTERI... Dekat la kot nk ulang alik.... Ape punye management.... bek wat hostel kt umah aku kat PERAK tu.... lg xsakit ati... alang2 nk jaoh kan...




Da da..... cukup la ckp y xbes.... skrg y bes lak... eemmmm..... Y bes time MTS kali ni time GENG MTS aku da msuk blek.... haha..... bikin kaco blek la.... xdala boring sngat... leh boli bdk fesi bru..hehehe... dorang de yang rajin de yang malas wat kje... tapi k'banyakan MALAS... opppssss... sowi terpakse ckp sebab dh mmg btol... saya xpandai menipu... huhuhuhuhuhu... aku windu kat mber2 fesi yang senior mcm zarul meor rush bob aween farah sofi anis ayu muz chepah nani tim n yang len2... d'orang r yang paling best n fun... sayang korang smue...


1 comment:

Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Pulau Pinang

Komuniti Gabungan Anak-Anak Gayong SeMalaysia