Wednesday, January 5, 2011

Bfday 24





5/1/2011... genap la umo teman 24 tahunn..huhuhu..makin lam mkin meningkat usia teman nie dh... Ari nie mmg best sgt2 dalam idup teman sbb bnyak owang wish bfday kat teman taw.. Yang paling istimewa orang yang tersayang... xtaw nk kata pe dh mmg sonok la ari nie.. Bnyak kenangan manis dan pahit yang teman tempoh.. dari sekolah rendah masuk sekolah mngah masuk la Universiti pastu skrang dh koje.. Famly teman mmg bnyak memberi sokongan dan semangat tok berjaya dalam idup terutama mak dan abah..

Ari nie juga teman dapat adiah dari orang yang tersyang.. Bgi teman adiah yang diberi oleh Nye mmg berharga.. Teman mmg terharu sgt2.. Bkn setakat adiah je teman dapat siap dapat g surat CINTA dari Nye.. Mmg romantik gler awek teman nie.. bangga teman jd Bf beliau.. Teman ngan Beliau nie dh nk masuk 2 tahun dh.. Teman mmg syg sgt la kat dia..

pape pun masih bnyak lagi bnde yang Teman harus tempuh.. Teman akan terus berusaha dengan lebih gigih lagi untuk terus berjaya n mencapai matlamat teman..huhuhu







1 comment:

Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Pulau Pinang

Komuniti Gabungan Anak-Anak Gayong SeMalaysia